25 lipca 2015

Za wcześnie

Witajcie :) Przychodzę dziś do was z dość poważnym tematem, a mianowicie chciałabym wypowiedzieć się na temat związków w młodym wieku, oraz zdefiniować słowo kocham i wyjaśnić moje a innych spostrzeżenie.
Związki w młody wieku ... A więc nastolatki musza wyładować nadmiar hormonów xd, ale tak naprawdę te związki nie mają przyszłości, jednak sens tam jakiś mają. '' Chodzenie'' w młodym wieku sprawia, że nabieramy doświadczenia, które kiedyś w przyszłości może nam się bardzo przydać. Jednak niektórzy nie są dojrzali, ale przez zauroczenia traktują to co raz poważniej. Jednak, żebym stać się kobietą/mężczyzną trzeba wcześniej przejść przez okres kiedy jest się niedojrzałą dziewczyną, niedojrzałym chłopakiem. Takich związków nie powinniśmy traktować jakoś bardzo poważnie, jednak warto jest się cieszyć każdą piękną chwilą. Nie zakochujmy się od razu, ponieważ zakochać się jest łatwo, ale od kochać ... Często niedojrzałe osoby wariują z powodu rozstania. Słabiej psychicznie są w stanie nawet odebrać sobie życie. Tak naprawdę nie warto, ponieważ będzie jeszcze bardzo dużo okazji, żeby poznać tego jedynego, jedyną. 

Kocham, słowo bardzo popularne, jednak często niezrozumiałe. Kochać to bardzo potężne uczucie. Po prostu kochać za coś albo od tak po prostu, za szczerość, bliskość, pomoc, kochanie to czasami niebezpieczna sprawa, jeżeli chodzi o osoby niedojrzałe, słabe psychicznie. Moim zdaniem kochać to chęć szczęścia drugiego człowieka, poświęcenie wszystkiego dla tej drugiej osoby, troska, oraz chęć bycia z nią w złych i dobrych chwilach. Nie można od tak powiedzieć, że się kogoś kocha. Czasami potrzeba czasu i uświadomienia, ponieważ jednym słowem możemy kogoś bardzo skrzywdzić. 
Dlatego za nim będziecie chcieli powiedzieć '' kocham'', najpierw się dobrze zastanówcie!


Zdjęcia nie są zbytnio w temacie, lecz chciałam wypróbować aparat :P
Myślę, że wam się spodobają.













23 komentarze:

  1. Hmmm... troszkę się nie zgadzam. Miałam 16 lat zaczynając być z moim chłopakiem, nasz związek trwa do dzisiaj. Nie chciałam wyładować nadmiaru hormonów, które we mnie wtedy buzowały :) Uważam, że trzeba po prostu poważnie zacząć traktować związek a nie tylko jako 'przygodę' a wtedy ten związek nawet w młodym wieku może wiele przetrwać i trwać bardzo bardzo długo. Dziś mając 20 lat, nie żałuję że taką młodość spędziłam z jednym chłopakiem, że powiedziałam mu szybko 'kocham Cię'. Ważne jest to co się czuje, a nawet będąc młodym można mieć uczucia szczere. :)
    Pozdrawiam.

    Zapraszam do siebie! :)
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zależy od ludzi, ja mam 16 lat, jestem z moim chłopakiem pół roku i myślę, że to nie jest typowy związek nastolatków. Pomogliśmy sobie nawzajem w najgorszych chwilach, wspieraliśmy się, jesteśmy jak najlepsi przyjaciele i myślę, że to szybko się nie zmieni ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z wynikami rozdania z Shein i stylizacją! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia natury! :) Masz w tym talent i kształć się w tym. :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjciowa pt. ''Red riding hood'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/07/red-riding-hood.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyjaśnłaś słowo kochać :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. robisz piękne zdjęcia , masz talent :)
    zaobserwowałam twój blog

    odwiedzaj mój http://tysia-inspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm..jaki aparat? Zdjęcia bardzo ładne :) Zgadzam się z Twoją definicją słowa "kochać". Jednak nadal mam "naście" lat, a kilka związków już mam za sobą. Naprawdę nie żałuję :) Wiedziałam, że to nie jest mój przyszły mąż, a miło mieć kogoś, kto się o Ciebie troszczy! :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis :) Ja zaczęłam być z chłopakiem w wieku 16 lat i uważam, że to było za wcześnie. Wszyscy mi mówili, że jeszcze będę mieć innych a ja nie chciałam słuchać, no i po 5 latach, okazało się, że mają rację. Moja przyjaciółka miała tak samo, więc uważam, że nie warto zaczynać ,,poważnych" związków w tak młodym wieku ;)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny post:)milo czyta sie i przeglada twojego bloga:)
    bede wpadac czesciej
    zapraszamy rowniez do nas http://styledivision1.blogspot.com/
    pozdrawiamy serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, niektóre związki po prostu są zawierane przez osoby niedojrzałe emocjonalnie.
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się trochę z tobą chociaż moim zdaniem takie związki mają przyszłość :)
    Dobrze, że poruszyłaś taki temat!
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny post! Tak trzymać :)

    Zapraszam na bloga, jeśli zaobserwujesz napisz mi w komentarzu, a odwdzięczę się jak najszybciej :) :)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! ☺

    http://naciiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia ;)

    https://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Słowo "Kocham" już dawno straciło swój urok i znaczenie. Wiele osób go nadużywa i nie rozumie jego znaczenia. Sama mam 16 lat i jestem nastolatką, widzę jak moje koleżanki panikują bo nie mają chłopaków. Jak dla mnie to całe "chodzenie" to jakaś nowa moda. Mój kolega Robert chociażby, w ciągu miesiąca miał 7 dziewczyn(?1). Mówił mi kilkakrotnie że mnie "kocha" ale niestety na jego nieszczęście mam trudny charakter wiec nie zrobiło to na mnie wrażenia haha :D
    A tak ogólnie to bardzo fajny post, zgadam sie zw wszystkim co napisałaś.

    Serdecznie zapraszam do mnie, poklikasz w linki u mnie w poście? Dziękuję!
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo trudny, ale fajny pomysł na post:) Słowo "kocham" często traci na wartości, niestety. Prześliczne zdjęcia:)
    x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne krajobrazy! nice :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z Tobą, teraz słowo "kocham" zdecydowanie straciło na wartości. Piękne zdjęcia! :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wpis świetny oczywiście są osoby co naprawdę się kochają , mojej mamy koleżanka poznała chłopaka w wieku 15 lat a teraz mają 3 dzieci i są małżeństwem ale są i przypadki co związek najdłużej trwał 3 miesiące .
    Śliczne zdjęcia !
    Zapraszam do mnie i na obserwacje - , nowy post ! -http://friendsforever2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wpis świetny oczywiście są osoby co naprawdę się kochają , mojej mamy koleżanka poznała chłopaka w wieku 15 lat a teraz mają 3 dzieci i są małżeństwem ale są i przypadki co związek najdłużej trwał 3 miesiące .
    Śliczne zdjęcia !
    Zapraszam do mnie i na obserwacje - , nowy post ! -http://friendsforever2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń