20 czerwca 2015

Czy każdy człowiek ma swoją drugą połowę ?

Witam wszystkich.
Chciałbym dziś zadać wam pytanie: '' Czy myślicie, że każdy człowiek ma swoją drugą połowę..?  '' Moim zdaniem tak. W pewnym etapie życia spotyka się osobę, z którą natychmiast łapie się wspólny język i chce się ją chwycić za rękę i iść przed siebie. Nie należy jej szukać na siłę, wystarczy iść dumnie do przodu i cieszyć się każdą godziną, oraz każdą piękną chwilą. Nie tak dawno na swojej drodze spotkałam bardzo wyjątkową osobę . Z którą mogę porozmawiać o wszystkim, którą BARDZO KOCHAM, z którą chciałbym spędzić resztę życia. Jeszcze 2 miesiące temu nie wierzyłam, że każdy ma tą drugą osobę, byłam przekonania, że wszyscy tylko nie ja. Teraz już wiem, ze się myliłam co potwierdza pewien piękny cytat  ,, Mówią, że kiedy rodzi się człowiek, z nieba spada dusza i rozdziela się na dwie części . Jedna z nich trafia do kobiety, a druga do mężczyzny. Natomiast całe życie polega na tym, aby znaleźć drugą połowę. Połowę własnej duszy. Połowę swojego serca. Połowę samego siebie. '' 
A wy znaleźliście już swoje drugie połówki... ?

 

21 komentarzy:

  1. Super, blog ;) naprawę widać, że się starasz i masz inspirację ;) od prawie 2 lat mam swoją drugą połówkę ;)
    zapraszam do mnie - Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto wierzyć, że gdzieś jest ta druga połówka - każdy człowiek na nią zasługuje! :) Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Możliwe, że każdy gdzieś tam ma swoją drugą połowę :)

    mogłabyś poklikać? :) http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie znalazłam drugiej połówki haha :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie mam.. Najwyraźniej jej nie znalazłam ^^
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie znalazłam,ale warto szukac hahaha
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. tak, ja już swoją zdecydowanie znalazłam! <3
    zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :)
    ❤ donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie na GIVEAWAY z SHEIN!!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie znalazłam ;)
    Ślicznie razem wyglądacie, życzę wytrwałości ;*
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodziaki :3
    Szczęścia wam życzę ;)
    A ja jeszcze nie znalazłam :)
    Co powiesz na obs/obs? :D
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczescia!
    Co powiesz na wspolna obserwacje? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie sie odwdziecze ;) <a href="http://knowthyself99.blogspot.com/2015/06/faith-will-move-mountains_19.html> Moj blog - KLIK </a>

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukam, szukam :) a cytat jest świetny ♥
    Szczęścia życzę ;)

    http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie znalazłam swojej połówki....
    Pięknie wyglądacie :*

    Pozdrowionka ^^
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny post, szczęścia życzę:*
    pannazuzannabeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wieżę, że On gdzieś tam jest.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mysle ,że każdy z nas gdzies ma ta swoja osobe :D ja juz swoja znalazlam :)

    Zapraszam do mnie na bloga ! Przepis na słodko ale zdrowo :)
    www.konieczkoo.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że każdy kogoś prędzej czy później sobie znajdzie ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ah, uwielbiam ten cytat ♥ Też myślałam, że dla mnie nie ma takiej drugiej osoby, ale nie ma co szukać na siłę, bo wszystko przyjdzie z czasem ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny cytat, widać, że jesteście super parą! Ja już znalazłam swoją drugą połówkę, jesteśmy ze sobą już 5 lat ;)

    Zaczynam obserwować i zapraszam do obserwacji mojego bloga: dosiadudkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post *,*
    Obserwuję i liczę na rewanż :3
    Pozdrawiam!
    http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja właśnie jestem mysli, że nigdy takiej nie znajdę:(
    Super blog, obserwuję i licze na to samo :* pozdrawiam ciepło :)
    kamilalazar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń